REGULI SPECIALE DE ACCES ÎN CONTEXTUL PANDEMIEI DE COVID-19

Dragi spectatori,

În contextul situației sanitare speciale pe care o traversăm, regulile de acces și de conduită în timpul evenimentelor noastre au suferit unele modificări. Pentru că ne dorim să vă bucurați de o experiență cât mai plăcută, vă asigurăm că am luat toate măsurile necesare, atât la accesul în locație, cât și în timpul desfășurării spectacolelor, pentru ca participarea dumneavoastră la evenimnetele Teatrului Muzical Ambasadorii să se desfășoare în condiții de maximă siguranță.

Contăm pe sprijinul fiecăruia dintre dumneavoastră pentru respectarea regulilor impuse prin acest regulament, care țin de: ora de sosire, protocolul de acces (verificarea temperaturii, purtarea obligatorie a măștii pe toată durata evenimentului), păstrarea distanțării fizice și modalitatea de evacuare. Asumarea riscurilor ce revin în urma participării la un eveniment se face de către toți participanții, fie ei spectatori, artiști, furnizori de servicii sau lucrători ai instituției organizatoare.

Vă mulțumim anticipat pentru înțelegere și vă dorim vizionare plăcută!

  • Accesul în locație
    • Accesul în locație se face pe baza biletului obținut online sau achiziționat la Casieria mobilă din foaierul Sălii Mari a Palatului Național al Copiilor, care este deschisă cu o oră înainte de fiecare spectacol.
    • Din motive de siguranță și pentru a putea parcurge procedurile de intrare în timp util, accesul se face cu o jumătate de oră înainte de începerea spectacolului și se va face etapizat, pe baza însoțirii de către personalul nostru (plasatoare).
    • Vă rugăm să respectați fluxurile de intrare/ieșire conform marcajelor și să mențineți distanța fizică impusă, pe toată durata evenimentului.
    • Accesul copiilor cu vârste de până în 14 ani se face doar însoțiți de către un adult (părinte/bunic/reprezentant legal sau conventional), acesta fiind direct răspunzător de siguranța minorului. La cererea persoanelor responsabile cu securitatea și monitorizarea, precum și a reprezentanților teatrului, însoțitorul are obligația să prezinte documente (carnet de elev, pașaport sau orice alt document care conține poza minorului) care atestă vârsta acestuia.
    • Persoanele cu dizabilități au acces în perimetrul locurilor special rezervate. Această mențiune trebuie făcută în momentul achiziționării biletului, print-un mesaj la adresa de mail: contact@teatrulmuzicalambasadorii.ro.
  • Participarea la eveniment se face pe proprie răspundere, inclusiv pentru persoanele cu boli psihice sau fizice pentru care zonele aglomerate, zgomotele puternice, efecte speciale sonore, vizuale și audio reprezintă risc. Aceștia își asumă întreaga răspundere pentru prejudiciile pe care le-ar putea suferi prin participarea la eveniment.
  • Teatrul nu este responsabil pentru:
    • Furtul, pierderea sau distrugerea bunurilor personale.
    • Situațiile de forță majoră.
  • Purtarea măștii
    • Purtarea măștii este obligatorie atât pentru accesul în locație, cât și pe durata evenimentului.
    • Pentru a oferi o protecție eficace, masca trebuie să acopere gura și nasul.
    • În situația în care pe perioada spectacolului se observă nerespectarea regulilor cu privire la purtarea măștii de către unul dintre spectatori, acesta va fi atenționat la prima abatere, urmând ca la a doua abatere să fie rugat să părăsească locația, fără a avea dreptul la rambursarea contravalorii biletului.
  • Distanțarea fizică
    • Pentru a respecta regulile de distanțare fizică și conform prevederilor în vigoare sala de spectacole are disponibilă doar 30% din capacitate, respectiv 60 de locuri. În toate spațiile de eveniment (traseu acces, foaier sala de spectacole, traseu evacuare), este obligatorie. respectarea distanțării de minimum 1,5 m față de alți participanți. Menținerea distanței fizice între persoane nu se aplică pentru membrii aceleiași familii și/sau grupuri de până la 3 sau 4 persoane (parinți/bunici și copii).
    • Intrarea și ieșirea în/din sala de spectacole se face prin spațiile special amenajate. Vă rugăm să respectați fluxurile de intrare/ieșire conform marcajelor și mențineți distanța fizică și la intrarea/ieșirea din spațiul de eveniment.
  • Igienizarea în locație
    • La acces vă rugăm să folosiți soluțiile dezinfectante pentru mâini, puse la dispoziție în holul de acces și să utilizați covoarele cu dezinfectant pentru încălțăminte aflate la intrare/ în holul clădirii.
    • Spațiul de eveniment este curățat și dezinfectat după fiecare spectacol.
  • Triajul epidemiologic
    • La intrare se va efectua un triaj observațional (de tipul: tuse frecventă, strănut frecvent, stare generală modificată) și se va verifica temperatura (cu un termometru noncontact). Dacă temperatura înregistrată depășește 37,3 C, se va repeta măsurarea temperaturii, după o perioadă de 2-5 minute de repaus.
    • Dacă se constată menținerea unei temperaturi mai mare de 37,3 C sau/și prezența altor simptome respiratorii ne rezervăm dreptul de a refuza accesul în locație. Astfel, atât persoanele care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree), cât și cele care refuză să le fie verificată temperatura, nu vor avea acces în locație. Pentru aceștia există un protocol de retur al banilor dați pe bilete (vezi mai jos).
  • Deplasarea în locație
    • După ocuparea locurilor în sală, se impune evitarea deplasării, în afara unor situații speciale sau a unor urgențe medicale. Accesul la toaletă este recomandat înainte de intrarea/după ieșirea în/din sala de spectacole.
    • În cazul efectuării oricăror deplasări, vă rugăm să respectați distanța de minim 1,5 metri față de celelalte persoane.
    • Dacă părăsiți sala de spectacole, reintrarea în ea nu mai este permisă.
  • Utilizarea toaletelor
    • Utilizarea toaletelor este recomandată înainte sau după spectacol (pentru limitarea deplasării în sală și a interferenței cu cele două trasee: cel de acces și cel de evacuare). Păstrarea distanței de 1,5 m este obligatorie și la intrarea/ ieșirea din zona toaletelor.
  • Evacuarea spațiului
    • Evacuarea sălii de spectacole se va face tot etapizat, urmându-se un traseu, care începe cu scaunele cele mai apropiate de ieșire.
    • Vă rugăm să respectați eventualele indicații prezentate la fața locului de către plasatoare.
    • Este foarte important ca și în cazul acestui moment, de părăsire a spațiului, să păstrați distanța impusă de lege.

 

 

REGULI GENERALE

CONDUITA ÎN TIMPUL SPECTACOLELOR

  • Toți participanții trebuie să respecte regulile sociale, legile și cele enumerate în cele două regulamente (Regulament general și Regulament special de acces în contextul pandemiei de COVID-19). Participanților nu le este permis să desfășoare orice fel de activități ce ar putea să pună în pericol sau să afecteze, în orice mod, siguranța sau drepturile celorlalți participanți.
    • Teatrul nu își asumă răspunderea pentru eventualele prejudicii (materiale sau fizice) cauzate prin nerespectarea regulamentului și va putea solicita despăgubiri persoanelor vinovate de încălcarea acestuia. Participanții sunt rugați să nu distrugă bunurile aflate în incinta și în împrejurimile zonei amenajate a evenimentului.
    • În zona amenajată a evenimentului, este interzisă orice activitate comercială sau de publicitate.
    • În timpul evenimentului, participanții sunt obligați să respecte personalul teatrului, să colaboreze cu acesta și să-i respecte indicațiile și instrucțiunile în situaţii de urgență. În caz de incidente de violență sau de punere în pericol a integrității corporale a altor persoane, personalul care asigură securitatea va putea decide evacuarea persoanelor implicate din incinta în care se desfășoară evenimentul.
    • Filmatul și fotografiatul în timpul spectacolelor nu este permis.
    • În locație este permis doar accesul cu băuturi nealcoolice îmbuteliate.
    • Vă rugăm să păstrați curățenia în spațiul de desfășurare, folosind coșurile de gunoi amplasate în foaier.

OBIECTE INTERZISE

În concordanță cu legile în vigoare, este interzis accesul participanților în foaier și sala de spectacole cu următoarele:

  • Materiale toxice, inflamabile sau explozibile, spray-uri paralizante, petarde, artificii, torțe, fumigene, rachete;
  • Substanțe interzise, droguri;
  • Arme, cuțite, lanțuri sau orice alte obiecte care reprezintă pericol public;
  • Obiecte contondente care îi pot răni pe ceilalți;
  • Lasere, bannere/steaguri susținute de bețe;
  • Drone;
  • Umbrele;
  • Scaune;
  • Rucsacuri, bagaje voluminoase mai mari decât o coală A4;
  • Animale de companie;
  • Băuturi alcoolice;
  • Aparate foto profesionale.

REGULAMENTUL GENERAL PRIVIND PROTECȚIA DATELOR (GDPR)

  • Teatrul, partenerii acestuia sau presa acreditată au dreptul de a înregistra și fotografia spectacolele. Participanții iau la cunoștință că există posibilitatea de a apărea în astfel de materiale, fără a putea emite pretenții asupra drepturilor cu privire la respectivele materiale. Teatrul are dreptul de a folosi aceste materiale, de a le publica pe diverse canale (ex. Facebook, Youtube etc.) și de a le utiliza în campanii publicitare fără a compensa, în vreun fel, participanții.
  • Prin prezențala spectacole, participanții își exprimă acordul pentru folosirea imaginilor foto și video din timpul acestuia sau din momentele de acces și evacuare. Participanții care nu doresc să fie fotografiați sau înregistrați sunt rugați să ia legătura cu echipa teatrului înainte de începerea spectacolului.

 

CONDIȚII DE RETURNARE A CONTRAVALORII BILETELOR

Biletele la spectacolele Teatrului Muzical Ambasadorii pot fi achiziționate online, de pe site-ul instituției și de pe platforma ticketstore.ro sau fizic, de la casieria deschisă în Foaierul Sălii Mici a Palatului Național al Copiilor, cu o oră înaintea reprezentațiilor.

Biletele pot fi schimbate sau returnate doar în cazuri excepționale, respectiv, amânarea sau anularea spectacolului. După începerea reprezentațiilor accesul în sală este strict interzis. Biletele își pierd valabilitatea și nu pot fi returnate sau schimbate pentru alte reprezentații

În cazul returnării biletului, rambursarea prețului biletului se efectuează în baza unei cereri scrise, adresate conducerii instituției, care va decide dacă cererea este justificată, raportat la motivele invocate. La cerere se vor atașa o copie a actului de identitate al solicitantului și biletul. Cererea va fi transmisă la adresa de e-mail: contact@teatrulambasadorii.ro

Folmular retur contravaloare bilete.

https://teatrulmuzicalambasadorii.ro/wp-content/uploads/2021/02/Formular-retur-contravaloare-bilete-1.docx

În cazul admiterii cererii, TMA va returna în termen de 10 zile lucrătoare contravaloarea biletelor achiziționate sau, cu acordul spectatorului, va oferi bilete cu aceeași valoare la un alt spectacol.

În situația în care la triajul observațional se observă persoane simptomatice (tuse, strănut, rinoree, stare generală modificată), acestora li se va interzice accesul în locație, urmând a li se aduce la cunoștință procedura pentru rambursarea contravalorii biletului, respectiv necesitatea unei solicitări scrise trimise pe e-mail la adresele contact@teatrulambasadorii.ro și teatrulmuzicalambasadorii@gmail.com.

În situația în care pe perioada spectacolului se observă nerespectarea regulilor cu privire la purtarea măștii de către unul dintre spectatori, acesta va fi atenționat la prima abatere, urmând ca la a doua abatere să fie rugat să părăsească locația, fără a avea dreptul la rambursarea contravalorii biletului.

Achiziționarea biletului presupune că sunteți de acord cu termenii și condițiile afișate pe site-ul www.teatrulmuzicalambasadorii.ro , termeni și condiții pe care vă obligați să le respectați.